🎄 Szállítási információk

December 21. 12.00-ig megrendelt könyveket a GLS december 23-ig kiszállítja.

A könyv második kiadásának a címkéje.
A könyv második kiadásának a címkéje.

Gyakorlati tudás a brandépítésről.

HOGYAN
LESZ A
BRANDBŐL
ARCULAT?

Megveszem

A brandinget sokféle szempontból lehet értelmezni, többek között marketing, sales vagy üzleti szempontból. Ez a hiánypótló 156 oldalas kötet főleg vizuális fókusszal bontja ki a témát, így a vizuálisan érzékeny, fejlődni vágyó grafikusoknak, marketingeseknek, tanácsadóknak vagy épp arculatterveztetés előtt álló megbízóknak ad lehetőséget a tanulásra, fejlődésre.

Brandtől a vizuális nyelvig

A könyvben olvasható öt fejezet végigkíséri az olvasót a branding folyamatából kiindulva, a vizuális elemek jelentésein keresztül az arculattervezés folyamatán. A részletes leírás mellett, szinte minden oldal tartalmaz magyarázó illusztrációt vagy képeket. Az utolsó fejezetben pedig a rövid, kiegészítő információk mellett számos hasznos eszközt és segédletet találunk.

A Branding és a vizuális válasz c. könyv borítója felülnézetben.

Betűk, ábrák, tudás

2022

-es, naprakész, up-to-date tudás

156

matt ofszet papír oldalon, a fényes borító alatt

5

fejezet a brandingtől az arculattervezésig

70

-nél is több magyarázó ábra és illusztráció segítségével

A Branding és a vizuális válasz c. könyv oldalpárja a branding lépéseiről. A Branding és a vizuális válasz c. könyv oldalpárja a Design systems-ről. A Branding és a vizuális válasz c. könyv oldalpárja a branding lépéseiről.

Kinek szól a könyv?

A Branding és a vizuális válasz c. könyv oldalpárja a brandspirálról.A Branding és a vizuális válasz c. könyv borítója egy hangulatképen.A Branding és a vizuális válasz c. könyv oldalpárja az alapformákról és jelentésükről a vizuális teervezésben.
Everything starts from a dot

Serfőző Péter vagyok,
én írtam a könyvet.

Serfőző Péter portréja, a Branding és a vizuális válasz c. könyv szerzője.

Serfőző Péter vagyok,
én írtam a könyvet.

A zwoelf digital tulajdonosa, Design Directora, a brandguide létrehozója vagyok. 20+ év tervezési és oktatási tapasztalat után azért írtam a könyvet, mert azt gondolom, hogy szükség van az állandó vizuális fejlesztésre, illetve véleményem szerint kevés a témában a magyar nyelvű szakirodalom, a branding vizuális aspektusával eddig nem foglalkozott ilyen behatóan magyar nyelvű könyv. A visszajelzések alapján hiánypótló alkotás.

"Branding tanácsadóként és egyetemi oktatóként az elmúlt években több mint száz könyvet olvastam el a márkaépítésről. [...] Egy olyan kézikönyv, amelyben benne van minden fontos tudnivaló akár a tervezők, akár a megbízók számára. Aki elolvassa, az garantáltan jobb, az adott márkához valóban illő arculatot fog létrehozni. Sőt, magát a márkát is jobban megérti. "

Papp-Váry Árpád 
PhD habil, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke

"Szellős, okos, olvasmányos, praktikus. Jó a szöveg, az illusztráció és a képek aránya. Épít saját tapasztalatra és ismert példákra is. Nem dizájn-náci, kitekint a társterületekre is, mint a ux vagy a márkaépítés. És befogadható a mennyisége, gyakorlatban használható. Egy kiegyensúlyozott alkotás - kalapot le!"

Kötcsei Csaba 
Creative Services at HBO Europe

"20 évvel Virágvölgyi Péter ikonikussá vált műve után, méltán kerül mellé a könyvespolcon. A kötet és kiegészítései nem csak kézikönyvként hanem eszközként is nagyszerűek! Kívánom minden vizuális kultúráért felelősnek, hogy használja bátran!"

Juhász Márton 
tipográfus, tervezőgrafikus művész

"Branding tanácsadóként és egyetemi oktatóként az elmúlt években több mint száz könyvet olvastam el a márkaépítésről. [...] Egy olyan kézikönyv, amelyben benne van minden fontos tudnivaló akár a tervezők, akár a megbízók számára. Aki elolvassa, az garantáltan jobb, az adott márkához valóban illő arculatot fog létrehozni. Sőt, magát a márkát is jobban megérti. "

Papp-Váry Árpád
PhD habil, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke

"Szellős, okos, olvasmányos, praktikus. Jó a szöveg, az illusztráció és a képek aránya. Épít saját tapasztalatra és ismert példákra is. Nem dizájn-náci, kitekint a társterületekre is, mint a ux vagy a márkaépítés. És befogadható a mennyisége, gyakorlatban használható. Egy kiegyensúlyozott alkotás - kalapot le!"

Kötcsei Csaba
Creative Services at HBO Europe

"20 évvel Virágvölgyi Péter ikonikussá vált műve után, méltán kerül mellé a könyvespolcon. A kötet és kiegészítései nem csak kézikönyvként hanem eszközként is nagyszerűek! Kívánom minden vizuális kultúráért felelősnek, hogy használja bátran!"

Juhász Márton
tipográfus, tervezőgrafikus művész

A könyv tartalmi felépítése

Könyvesboltok listája

ISBN BOOKS + GALLERY
1084 Budapest, Víg utca 2.
https://www.isbnbooks.hu
Írók Boltj
1061 Budapest, Andrássy út 45.
https://www.irokboltja.hu

Ide mentek már a könyvek

webshippy logosimple pay logo